driving home from christmas

Hello!
Idag är det nyårsafton! Jag tycker att nyårsafton brukar vara en sorgsen dag. Hallå, det kommer aldrig vara 2006 ngt mer. Det går så fort. Jag hinner inte med.
Jag ska först äta en underbart god middag hemma med familjen, oxfilé med sparris! Finns det ngt bättre? Mat mat mat mat mat mat!
Sedan ska jag till Linnea och där ska Frida också vara. Det blev lite i sista minuten bestämmelse så alla kunde inte :(. MITT FEL! =p. Men det kommer bli trevligt ändå :)

Igår så gick jag på bio med pappa och Jesper och vi såg
The Holiday! SSSSS/SSSSS
Så underbar och Jack Black är sötast, bäst och gulligast. Har varit besatt av honom länge och nu är det ännu värre, hur kan man vara så otroligt söt?



Sööt i alla fall.

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: Johanni

va så synd att ja inte kunde va me, men ni hade ju kul ändå hörde jag, fast d bara va ni 3.
Ska oxå se The Holiday, på torsdag ^^
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback