Idol-kväll

Maria och jag ska byta klass nu på måndag :D jag hoppas att allting kommer bli bätte nu. Idag hade vår första djurlektion med Fredrik. Det känns lite sorgligt att lämna allt som har att göra med djur och såå. Men jag vill trivas. Och dessutom så kan jag bli veterinär (drömyrket) ändåå. Om det går bra i skolan förstås^^.

Förutom det så blir det idol ikväll med allihopa och med Johanna som kommer från Uppsala :D Ska bli myyspyys. Men jag är trött__as usual. Vill bara sova hela denna dag ut!
Hoppas Markus är bra idag i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Sheena

Sophieeee, blogga!

Postat av: Sophink

gaaah, du skulle ju inte leta efter den! Min är asdålig ^^

2006-11-09 @ 17:09:27
Postat av: Sheena

Jag sa ju att jag skulle hitta dig :P
Nej jag gillar den, den har bara ett fel:
UPPDATERING KRÄVS. ;P

Förresten min broder köpte nintendogs idag, jag är helt kär! :D fast det var begagnat så man kunde inte välja själv :( han kanske köper ett nytt istället. eller så gör jag det, för det var så mycket roligare än jag trodde det kunde vara. de reagerar verkligen precis som riktiga hundar! och om man pratar med en glad röst så kommer dem till en och viftar på svansen. assött!

2006-11-11 @ 19:12:57
URL: http://youonlyliveonce.blogg.se
Postat av: sophink

nämen ååh :O. Ge mig! Jag vill också ha det :( Vad har ni för hund nu då? Jag måste bara ha! Var det bra grafik och så?

2006-11-12 @ 20:47:44
URL: http://sophink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback