ROCKBJÖRNEN IKVÄLL

Ja, ikväll ska man dra till hovet med Linnea and her friends! Det ska bli roligt, äntligen något  annat än den gråa vardagen. Ska träffa dem halv 6 i stan så ska vi köa! Lovely. Oh mina pojkar är där, <3 gaad. Finns inga bättre, fakstiskt. Även dessa ska finnas på plats: Marit Bergman, Darin (haha, det var så roligt förra året på björnen när Fredrik utbrast; Det är en liten pojke som har kommit bort från sin mamma, han ska tydligen heta "Darin". Hahah ^^..i alla fall), Lisa Miskovsky, Mando Diao (tjiho), Melody Club och Linda Sundblad.

Jag har ångest inför nationella matteprovet imorgon. Seriöst, jag har inte tränat någonting. I för sig ska man inte göra det..men vår mattelärare Mariana (^^) har gett oss massa med papper och vill verkligen att alla ska klara det. Jag får nog inte IG men ändå :(. Eller jo..det kanske jag kan få om jag tänker efter.

O, visste ni att Fredrik Wikingsson ska bli pappa i mars? =D



Underbara killar

Kommentarer
Postat av: Emmasvärld

Är det kanske så att du är ett lika stort fredrik o filip fan som mig?

Postat av: Johanni

åh, ska han bli pappa? i had no idea!
haha, " en liten pojke som kommit bort" fan va elakt! ;P

2007-01-15 @ 17:21:40
URL: http://imeandmyself.blogg.se
Postat av: Sophie

Emmasvärld: haha, ja..det tror jag nog :D Jag älskar deras humor

2007-01-15 @ 18:53:07
URL: http://sophink.blogg.se
Postat av: Sophie

Johanni: Haha näe, det var ju bara kul! :D

2007-01-15 @ 18:54:01
URL: http://sophink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback