Godnatt

HEJ SVEJS,

Jag har egentligen inget speciellt att berätta. Det känns bara så skönt att skriva av sig lite. Det har inte hänt så mycket i mitt tråkiga liv. Idag gick jag på gitarrenlektion för första gången på några veckor, månadader. Det var inte så pjåkigt. Trodde att min lärare skulle vara sur på mig för att jag inte hört av mig, men det verkade han inte vara i alla fall. Skönt. De hade spelat "Best Of You" på ensemblen utan mig :( hoppas jag hinner lära mig den, var iofs inte så svårt. Gaaah jag skriver bara blaj.

Något lite mer intressant är kanske att jag fått min order nu från La redoute. Beställde 3 toppar =) Det är bra för att jag är i stort behov av kläder. Känns som om jag slänger på mig samma gamla trasor varje morgon. Mamma köpte förresten en jättefin topp till mig idag, hon är så snäll ibland. Jag älskar henne. Bilder kommer på alla toppar ^^ snart hoppas jag. Nu är det bara ett par jeans som behövs, och en vårjacka förstås för visst vankas det vår? :D Någon som har ngt tips på jacka?

Nu ska jag försöka gå att lägga mig. Har inte tagit någon eftermiddagsblund så jag somnar nog bums :o)

Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

h&m har en jättefin modell i bla svart grön och brun! :)

2007-03-14 @ 18:12:56
Postat av: sheena

åh gud, det där om att slänga på sig samma gamla kläder varje morgon? exakt samma för mig. :( men vaaart ta pengarna vääägen? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback