Hur ska jag hinna?

Nu är det snart bara en månad kvar i skolan. Den värsta tiden, allt är hektiskt och man måste prestera bra för att uppnå sina mål, slutbetygen :(

Jag satt och gjorde en lista över allt jag har kvar. Blir himla nedstämd och ledsen när jag ser detta:

- 27/11 Ma-prov kap 4

- 28/11 Svenska läxa

- 29/11 Engelska diskussion i grupp (om Irland, artikel och "The Snapper"), Inlämnning av labbrapport (Feromoner)

- 30/11 Spanska läxa text

- 4/12 MaC Nationella!!

- 5/12 Svenska: Romeo och Juliet t.o.m akt 2

- 6/12 Stort biologi arbete inlämning

- 7/12 Spanska läxa

- 7/12 Idrottsuppvärmning

- 10/12 Idrottinlämning på 10 sidor! :(

- 11/12 Stökiometri Prov

- 12/12 Romeo och Juliet akt 3

12/12 Spanska prov 2

- 19/12 Romeo och Juliet, FYSIK NATIONELLA! =(

LOOOOV!

Nu är det bara att kämpa.

Hoppas alla har det bra!
//Sophie

Kommentarer
Postat av: Christina

HERREGUD, vad mycket. Stackare. :(( (och jag skrev en kommentar till det här inlägget för flera dagar sen men den verkar inte ha kommit fram? hahah jag brukar ofta glömma det där med kod-grejset så där har vi antagligen förklaringen xD)

Postat av: Johanni

vad mycket! stackare! kämpa på tjejen! på lördag ska vi ha kul :)

2007-12-04 @ 18:59:13
URL: http://imeandmyself.blogg.se
Postat av: Linnea

uppdatera din korv!

2007-12-15 @ 15:10:00
URL: http://locomotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback