En vit jul

Fick trevliga julklappar på julafton men den bästa var nog att det började snöa på morgonen/tidig eftermiddag. Min julafton var prima med all mat (svullade järnet) och sällskapet.
Här kommer en liten lista på vad jag fick för er som är intresserade.

- 1000 kr från farmor
- Mjölkvisp från Jesper
- Skolväska från pappa
- Svart nyårsklänning från Gina Tricot och en kavaj (som jag lämnat tillbaka och fått två nya toppar istället) från Barbro
- Bobby Brown ögonskuggor från farmor
- 2 par strumpbyxor från Åhléns
- och sist men inte minst 1 Coldplay-biljett till när de kommer till Globen den 22 Aug!! :D


Kommentarer
Postat av: Christina

Jag bryr mig ^^ Åh vad mycket trevligt du fick!

På tal om konserter, KAN inte vi gå på Bloc Party? SNÄLLA?? och Markus Krunegård SKA vi på, för han kostar bara 195. Hohoho han är billig han. Och kanske Frans Ferdinand? Bara för att de ska vara bra live? Eller vad tycker du? Hörs om några timmar!

2008-12-29 @ 14:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback