Hemgjord Chailatté & mörk choklad

Sitter här i vintermörkret och dricker egen chailatté som jag gjorde nyss. Den blev ganska lyckad för första gången :) Såå gott! Fast Espresso house latté är godare..men den har jag hört ska innehålla 300 kalorier...
Jag gick hem tidigare från skolan idag pga magont, attans! men nu tycks det ju vara över, sitter ju o knaprar på mörka chokladen. Tror jag har börjat gilla mörk choklad framför mjölkchoklad nu.
Känner mig som en duktig husmor idag. Stod och lagade mat till Jesper och Pappa i 1/½ och hör och häpna, jag tycker detta var ett kul tidsfördriv! Roligare än att plugga religion i alla fall..

HEJ OCH HOPP!

Kommentarer
Postat av: Antonia

sv: Ah det va jättetråkigt:/

Mina kompisar va där och de sa att det var den bästa händelsen i deras liv typ. Men nästa gång Coldplay kommer så ska jag minsann gå!:)

Postat av: Christina

"men vadå, te?? hur gör man då, lägger man typ i en tepåse i varmt vatten eller?"



:D

2008-12-09 @ 10:01:54
URL: http://youonlyliveonce.blogg.se/
Postat av: Håkan

Du verkar mig vara en baddare på kaffe :)

Själv har jag alltid gillat mörk choklad, och med en kopp gott kaffe till så är det ett av livets goda ju!

Pappas systemkamera, är den sorten gammal hederlig med filmrulle? Ballt i såfall, jag har ibland funderat på att sparka i gång min gamla kamera, jag behöver i så fall köpa ett objektiv till den för det har jag inget kvar. Jag har funderat på din fråga och jag kommer inte på nåt sådär jättebra svar. Jag tycker ju bilder där hela famljen är iordingfixade och uppklädda, gärna med lite annolunda poser blir fina :)

// Håkan

2008-12-09 @ 14:14:28
URL: http://imitjdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback