Come give me love

Väldigt skoltrött just nu. Denna termin har gått med vindens fart och tvåan är snart över. Vad har man gjort? Pluggat pluggat pluggat. Ska göra sommar 2008 till den bästa. Blir nog ganska lätt. Semester i Frankrike är svårslaget. Visst skulle det vara kul att åka till Thailand också, men dit kommer vi inte åka mer i år. Mamma är där nere just nu hos mormor som inte mår så jättebra. Har inte pratat med min mamma på över en vecka, saknar henne nu. Men på onsdag så kommer hon hem igen, hallelujah. Hon har varit snäll och lovat köpa hem converse skor till mig i alla fall.
Denna helgen känner man verkligen att sommaren har kommit på riktigt. Har spenderat både idag och gårdagen med pappa :). Igår var vi och kollade på "The Bucket List" på bio. En väldigt bra film, föll en tår eller två mot slutet. Efter biobesöket gick vi och åt på Friday's. Vi var tvugna och sitta i baren i en timme innan vi fick bord. Man kände sig lite lost när man beställde sig en drack Cafe Latté bland alla fulla människor. Efter maten tog vi en jättemysig sen kvällspromenad i Gamla stan, kärlek. Om jag bor kvar i Sverige när jag blir vuxen är det där jag ska bo.


Kommentarer
Postat av: emelie

cool bild (:
spana gärna in min blogg också och komentera ! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback