kontrollen

ibland orkar jag inte ha kontrollen och släpper loss. gäller flera saker i mitt liv just nu..och man får ta konsekvenserna. vissa är värda det och andra inte. orkar inte ta itu med det just nu..shit the same.

haha jag sitter och lyssnar på jullåtar <3 lite tidigt kan tänkas men jag blir på glatt humör. Idag slutade jag halv 5 och det var helt kolsvart ute och kallt som i antarktis..nästan.. och varför inte låta något annars så negativt bli positivt för en gångs skull. Walking in a winterland <3 baka lussebullar i helgen?? nej..nu blir det överdrivet. jag kommer ha tappat all julkänsla redan i början i december. hahah.

langar lite bilder från maskeradfest i bålsta i lördags!




bilderna kommer från my dear friend
Laj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback