Haircut

Gaah, i need a haircut typ nu. Kammade precis igenom mitt hår och det är helt elektriskt och fluffligt..och för att inte tala om topparna, helt kluvna. Så nu vet jag vad jag ska spendera pengar på härnäst, frisörbesök! Grejen är den att jag inte vet hur jag ska klippa mig. Funderade ett tag på att klippa kort men det sparar jag nog till senare, nästa år kanske då vintern är över. Vill inte gå kall om hjässan. Jag har inte haft långt hår på länge och är lite sugen på att spara på längden. Men jag är så godamm lat och sist jag hade långt hår var det en catastrophy. Men om jag nu tog hand om mitt hår för en gångs skull och använder rätt produkter kanske det skulle fungera. Jag vill klippa etappklippning men vill inte att håret ska bli så burrigt utan vill ha den lite mer rakare stilen. Det ska vara längre längd där bak och kortare därfram. Luggen ska bättras på men inte bli alltför kort. Nu gäller det bara att säga allt det här till en frisör, haha. får se om jag remember. Måste hitta en bra bild som visar hur jag vill ha det.

typ samma längd som mitt hår, fint uppklippt

fin lugg.

too much emo?
HJÄLP MIG (LINNEA!)

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, ska fixa fram olika förslag till nästa gång vi ses! DONT YOU WORRY, EVERYTHING IS GONNA BE OKAY!!! xo xo/stylist girl

2008-09-30 @ 10:08:37
Postat av: irma

nej, jag tyckte det blev jättefint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback