Funny Little Frog

Jag har inte gjort ett dugg vettigt under dagen. Solen skiner ute, och jag sitter härinne med en vinterdunjacka. Har laddat ner en massa musik i alla fall :D alltid bra att ha ^^
 
Jag har varit duktig flicka och hjälpt mamma att spika upp brädor i taket och plockat ogräs i trädgården.

Imorgon är det valborg. Ska eventuellt grilla med några av tjejerna och Fridas kompisar. Kommer säkert bli trevligt =)

Haha justja..mamma sökte på mitt namn på internet och då kom detta upp xD
Hemsk bild btw.



Känner du dig stressad av skolan? Varför?
- Ja, proven ligger så tätt inpå varandra.
Vad tror du gör att elever känner sig stressade?
-
All press, att man måste prestera bra.
Tror du att det kan finnas något positivt i stressen?
- Kanske att man pluggar mer, men jag vet inte riktigt.

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, vad var det för nåt?

Postat av: Johanna

AAAH, vilken söt bild! :D

2007-05-06 @ 12:29:19
URL: http://www.teasingmrcharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback