bloggfeber

Vad är det med mig? Har bloggats väldigt mycket för att vara jag den senaste tiden.


Vad har du för TV-kanaler? Hm, många.
Har du åkt moped någon gång? Ja.

Har du busringt någon gång? Japp.
Har du fått felparkeringsböter? Nej.
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Bungy-Jump for sure!

Har du en egen trädgård? Ja.

Vilken är din favorit bland tecknade serier? The Simpsons

Kan du alla orden i nationalsången? Jag tror det ^^
Badkar eller duschkabin? Båda två
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Oj..svårt..kommer knappt ihåg vad jag sett för filmer..jo! Breakfast Club m.
Sheena :D
Favoritpizza? Calzone <3
Chips eller popcorn? Chips!
Vilken färg på läppstift använder du? Brukar ej ha ngt på mina läppar.
Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej, men det låter kul ^^
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Ja
Apelsin- eller äppeljuice? Äppel!
Vem är den senaste som du åt ute med, var åt ni? Det var med familjen på Friday's.
Favoritchoklad? Marabou med digistive. Mums säger jag bara!
Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja
Är du bra på matlagning? Nej! Rena katastrofen.
Klarar du att tanka själv? Nej
Har du beställt något från exempelvis TV-shop? Nej

Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? När jag praoade på café.
Vad var det senaste du handlade? Det var jättelängesedan. Jag måste köpa någonting NU!
Har du kräkts offentligt? Haha, japp. På Gröna Lund
Tror du på kärlek vid första ögonblicket? ehm ja.
Har du ringt något betalnummer? Kanske det.
Kan man vara vän med sitt ex? Ja

När besökte du ett sjukhus senast? I januari med Maria ^^
Hade du mycket hår som liten bebis? Ja! Elvisfrisyr.
Vad har du i din väska? Lypsyl, mobil, plånbok och nycklar. Jag är tråkig.
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Krafsar ner dagens händelser.
Vad är du tacksam för idag? Har bara gått 7 min av idag så: Inget.


Kommentarer
Postat av: Sandiebelle

Skoj lista måste nog göra den någon gång =)

Postat av: sheena

vad gjorde ni på sjukhuset? :O

2007-02-14 @ 11:29:38
URL: http://youonlyliveonce.blogg.se
Postat av: Sophie

Sheena: Maria gjorde sådan här lasersak för huden.

2007-02-14 @ 15:58:54
URL: http://sophink.blogg.se
Postat av: sheena

? :O

2007-02-15 @ 05:45:54
URL: http://youonlyliveonce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback