100 höjdare!!!

52783-131




Sitter här och väntar på att 100 höjdare ska börja :) I detta avsnitt så skulle visst Fredrik hamna på listan själv, pga hans spindelfobi. Till hösten ska grabbarna göra en tecknad serie menar
Aftonbladet. Ska bli kul och se vad det blir!
På tal om spindlar så hittade jag en på väggen i gillestugan. Jag blev förlamad och skrek på mamma att ta bort den. Mamma tog den med lite papper. Innan hon gick ut med den riktade hon den mot mitt ansikte. Och jag skreeeeek. Haha, alla i hushållet undrade vad som hänt ^^. Att man kan vara så otroligt rädd för något så litet och harmlöst.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: frida

Haha, ja små djur där är den värsta sorten ;P

2007-04-21 @ 16:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback