Keep it together

Hej! Nu är det äntligen helg!
Gårdagen spenderades först med Linnea och Maria i Kista Centrum. Vi gick runt och kollade i affärer och åt mat, det var väldigt trevligt.

När jag kom hem runt åtta tiden så ringde jag Sheena och vi bestämde oss att hyra en skräckfilm.
Utbudet var inte det bästa så det stod mellan "Frostbiten" och "Hostel". Tillsist så blev det Hostel filmen, eftersom vi ville bli riktigt rädda, och inte skratta ;)

Filmen handlade om tre tågluffande kompisar som ville utforska alla delar av världen. De åkte till Slovakien i sökan om tjejer, och det fick de plenty om. Sedan försvinner två av kompisarna och bla.

Den första timmen bestod endast av snusk. Den sista halvtimmen kring gick det bara en massa tortyr med avhuggna fingrar, hälar och utsprättade ögon. Inte en så lyckad film alltså. Men det är ändå kul att kolla på misslyckade skräckfilmer  med Sheena :)


Nu ska det kollas på Grey's.
 

Kommentarer
Postat av: sheena

haha usch, sämsta filmen (som vanligt när sheena får bestämma haha).
när jag berättade för anders vilken film vi sett, sa han att han redan hade sett den OCH att han tyckte den var bra. hahahaha sa jag inte det kanske? :P uscha.

Postat av: Johanni

skräckfilm utan mig? nu blir jag ledsen :P haha..fast den verkade inte vara nåt vidare bra :P

2007-03-22 @ 11:37:09
URL: http://imeandmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback