Trötter

Hm, allt har gått åt skogen idag. Varit totally depp. Dagen blev ju inte bättre när den började med att vi fick tillbaka våra kemi prov. Jag trodde att det skulle gå jättebra, så får jag G+. Ett jävla litet halv poäng ifrån VG. Jag klarade de svåra uppgifterna, men sabbade allt på en fråga som jag missförstod. På den kunde man få 7 poäng..jag fick 2 =(
Jag vet att det är nu man inte ska ge upp, men vem orkar att plugga om det ändå inte gå något bra??

Nu blir det mat och sedan ett aerobicspass.


Kommentarer
Postat av: Johanni

åå, vad tråkigt!! sånt där suger ju! men ryck upp dig lite ändå, du har en kul morgondag att se fram emot!!! då kommer du inte deppa!

Postat av: S.

Skönt å träna ^^

2007-10-10 @ 20:58:46
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback