In the morning you won't remember a thing

Det har gått en vecka av sommarlovet och jag har redan hunnit med Gröna Lund, Sheena-time, dubbeldejt och lite tid för mig själv. Och det fortsätter att se ljust ut. Idag ska jag återbesöka Grönan igen för att se Håkan Hellström. Det blir nog mysigt även om jag inte är en flitig lyssnare. På lördag ska jag och Christina sommarjobba i snigeltakt i hopp om att det ska finnas mer jobb på söndag :D. På lördag kommer även mina älsklingar som jag hållit kära i flera år, Foo Fighters. Och jag ska eventuellt inte gå! Jag måste ju. Är inte så intresserad av de andra artisterna som kommer till WTAI så kanske sticker dit senare på kvällen. Vet några som ska dit i alla fall så jag blir inte helt övergiven.




Hon är så fin.

och vi är förlovade, sorry killar.

Kommentarer
Postat av: Christina

i lovies you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback