My mental stability reaches its bitter end

Hela den här söndagen skulle ha gått åt till att plugga fysik. Jag öppnade fysikboken någon gång vid förmiddagen och gav upp efter en kvart. Jag har ingen motivation alls till just det ämnet. Nu på tisdag har jag provet som omfattar flera kapitel men jag kan ingenting. Till fysikprov då jag faktiskt pluggat rejält och trott att jag ska få ett högre betyg så får jag ändå bara G i slutändan. SO NOT WORTH IT.

Sitter och kollar på Söndagsparty med Filip och Fredrik. Jag har en förkärlek till dessa gossar men tycker inte att programmet är så underhållande. Jag förstår tanken bakom det hela, en mysig och underhållande livestudiosändning men egentligen är det sketcherna som filip och fredrik briljerar med..allt annat som intervjuena osv är lite halvtama.
 

Kommentarer
Postat av: Bilo

fan vad jag håller med! det är bara virrigt och de verkar inte ha förberett några intressanta frågor alls. de verkar lita på sin spontanitet, men de lyckas inte skapa nåt briljant material när de är så där stressade som de faktiskt är. det var typ pinsamt att titta på när fredrik försökte få med bröllopsparets barn i intervjun... utan att ställa frågor som barn kan svara på, typ. och så ställde de bara "ja/nej"-frågor till själva paret. dåligt tycker jag.

förlåt att jag inte kommenterat mer, men jag läser hela tiden. so you know! ses om en halvtimme, pusspuss

2009-04-30 @ 18:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback