Twilight hysteria

Jag har blivit en del av Twilight-hysterin...det känns inte helt ok att vara så efter och börja läsa böckerna efter filmen. och börja lyssna på Paramore bara för att de är med på Twilight-soundtracket. INTE OKEJ! Börjar bli lite som min BJ-obsession för några bedrövliga år sedan...men robert pattinson kanske man kan komma undan med?

Var i Vällingby idag för att köpa "New Moon" som är uppföljaren till Twilight. Självklart var den slut och kommer typ inte förrän två veckor. Smått galen blir jag, abstinens.


Kommentarer
Postat av: Christina

Åh jag vill dö nu

Postat av: Christina

Sophie, är det sant?? Haha kan inte du hinta lite på att jag vill följa med? Och att jag betalar själv! PLUS att jag köper dig födelsedagsmiddag. PLUS att jag guidar dig runt till de allra, allra bästa ställena i London!

Haha jag tycker det är en utmärkt idé, jag. Din mamma kan ju ringa mig ^^.

2009-01-12 @ 16:03:07
URL: http://youonlyliveonce.blogg.se/
Postat av: Johanni

Asså åååå Robert Pattinson! Så patetiskt egentligen, men jag kan itne hjälpa det, han är föööör snygg! kärlek på honom!!! drömde till o med att jag var med i twilight. behöve rjag tillägga att det var en bra dröm? :P

2009-01-12 @ 18:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback