Tjohopp

herrans liv

Roligaste avsnittet än så länge. Om du missade det är du dum ^^

Rolig lista

a) fyra jobb som jag haft:

1:  ekonom(prao)
2: Café (prao)
3: läkarmissionen m.
Sheena och perversa Åke (prao)
4: Resebyrå ngnting (prao)


b) fyra saker jag inte kan vara utan:

1: Farmor
2: Familj & Vänner
3: Musik
4: Tv :P

c) fyra platser jag bott på:

1: Johannelund i Götet
2: Hässelby i Stockholm 
3: -
4: -


d) tv-program jag älskar att titta på (just nu):

1: Ett Herrans Liv
2: O.C
3: Ugly Betty
4: -

e) fyra platser jag har semestrat på:

1: Thailand
2: Spanien.
3: ja..vad mer..
4: Danmark, Finland och Norge..om det räknas ^^


f) webbsidor jag besöker dagligen:

1: Bilddagboken
2: Bloggar
3: www.ettklickforskogen.se
4: Kanal 5


g) fyra favoritmaträtter:

1: Lasagne.
2: Allt farmor lagar
3: Lövbiff
4: Pasta


h) det här äter jag bara inte:

1: Havsdjur (räkor går dock bra i små mängder)
2: Ärtsoppa
3: Ostron
4: Sushi


i) fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:

1: USA -California
2: Hos farmor
3: Thailand
4: Barrsätter


j) fyra drömyrken:

1: Veterinär
2: Journalist
3: Hunduppfödare
4: Inget Annat


k) fyra favoritartister just nu:

1: Jack Johnson 
2: Adam Green (wiihoo :))
3: Många jag inte kommer på just nu
4: Hm



l) om jag vann 100 miljoner skulle jag:

1: Bli fadder för 100 barn
2: Donera pengar till organisationer
3: Resa mycket
4: Leva livet till max

Kommentarer
Postat av: Sheena

tjihoo, adam green! :D
(det blir inte mer personligt än så, kommentaren alltså, för jag måste skrivaaaaaa engelska annars får jag IG :()

Postat av: Sheena

tjihoo, adam green! :D
(det blir inte mer personligt än så, kommentaren alltså, för jag måste skrivaaaaaa engelska annars får jag IG :()

2006-12-09 @ 18:03:45
URL: http://youonlyliveonce.blogg.se
Postat av: Sheena

^ oojjjjj, begåvat.

2006-12-10 @ 00:24:43
URL: http://youonlyliveonce.blogg.se
Postat av: Sophie

Sheena:Haha Varför måste du skriva på engelska för? ;P

2006-12-10 @ 15:37:16
URL: http://sophink.blogg.se
Postat av: Linnea

weee ettklickförskogen! Den går typ alla globalare in på varje dag, annars blir man relegerad och mobbad typ. Men jag glömmer det typ hela tiden :/

2006-12-10 @ 23:21:21
URL: http://artbox.blogg.se/
Postat av: Sophie

Linnea: Ha den som startsida? :D

2006-12-11 @ 15:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback