Hundfeber!


Jag skulle verkligen göra allt för att få en liten voffsing.

Men såklart så är mamma allergiker + att de andra inte är lika pigga på att skaffa hund. Det förstår jag..men ...suck!
Tidigare bestämde jag mig för att skaffa hund när jag flyttat hemifrån. Men när jag tänker efter...Hur 17 ska jag kunna ha tid till det? Jag ska plugga och söka jobb och faddirittan vet vad. Och om jag ska skaffa hund så ska jag ha en bamsing! Och det kommer jag nog inte få plats med i min lilla lägenhet.
Så nu känns det liksom perfekt att skaffa hund. Den skulle aldrig bli ensam, för pappa jobbar hemma. Sedan är det inte bara en person som behöver ta allt ansvar.
Men om jag inte ens får nintendogs för mamma kan jag säga farväl hund direkt.

Förresten, ngn som såg ett herrans liv igår? Haha, det var bääst! Om inte, kolla klockan 19.55 på kanal 5, fredag. Men det är ju inte så smart för då kommer idolfinalen! Både Erik och Markus är super! Men jag tror jag ska rösta på Markus i alla fall. Han sjunger wunderbart! Bridge over troubled water <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback