Är det jag som är för svag?

Jag börjar bli väldigt tjatig när det gäller alla prov och stressen i skolan. Jag menar, är det något annat jag skriver om? ^^
Har ett biologi prov på onsdag om evolutionen. Heey vad roligt. Labbrapport tills på torsdag och Spanskaprov på fredag. Där känner jag mig lite vilse bland alla verbformer etc.
Sedan kommer sprortlovet. SOm om man kommer få någon ro då? Nej, då ska det pluggas idrott direkt till på måndagen och fysik. Nu ska jag sluta tjata! Haha, jag borde skaffa en kategori för skol-gnäll ;D
På sportlovet önskade jag att jag åkte till fjällen och hade skönt i en vecka, men så blir det inte. Ska till farmor. Men det blir nog lika bra det. :)
Vad ska du göra på sportlovet?

IKVÄLL KOMMER ETT HERRANS LIV!


Är det jag som är för svag?
Fått dessa söta girafförhängen av mamma :) dålig kvalitet på bild dock.

Kommentarer
Postat av: sheena

UPPDATERA
;)

Postat av: sheena

mehh, gör det själv! :P

2007-03-05 @ 20:32:20
URL: http://youonlyliveonce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback