Bert Karlsson


Ikväll 21.55 gästas Filip och Fredrik av Bert Karlsson

Linnea och jag var där  :D Sitter längst fram! Haha, sketcherna är så roliga..men de har klippt bort när Bert busringer till b.la. Idol-juryn p.g.a
detta.

Det går inte att vänster justera texten :( Så detta får bli lite huller om buller.
Idag fick vi nytt schema och vi slutade klockan 15 idag. Suck. Jag vet att det inte är något att vara ledsen över, men det är bara att vi hade ett sådant underbart schema förut. Slutade vid 12-14 varje dag :P
Jag fick också 2 nya lärare idag i Kemi och Fysik. Fysik läraren var hemsk. Och dessa lektioner är direkt på varandra. Hur ska jag ståå ut??


Kommentarer
Postat av: alex2

Det var ett grymt roligt avsnitt (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback