En dag avklarad

många många många fler to go.
Dagen har varit både bra och dålig. I början var det som en mardröm..hade en ständig klump i halsen på de första lektionerna. Det gick över senare på dagen. När det var lunch of course ;)
Sedan ska vi ha nationella matteprovet på fredag, och jag kommer inte att klara det. Ge mig en hjärna någon.

Nu har jag fått hem mitt bankkort, men jag fattar inte hur man aktiverar det här på internet, någon som vet?
Jag följer anvisningarna..men det går bara inte. Typiskt mig.

Nu ska jag snart iväg på gitarren, glädjerus, haha inte. Men jag ska bli duktig och skillad! Ni ska få se (;

My buddy Linnea och jag syntes på Victoria Silvstedt (tänk, äntligen har jag lärt mig stava hennes namn) programmet igår. Bara bakifrån, men ändå! Vi är så cooola.
Och nu ser jag fram emot Rockbjörnen på torsdag <3 Förgyller min vecka.

SMILE LIKE YOU MEAN IT

Kommentarer
Postat av: Johanni

haha, ja har fått mitt bankkort jag med, fattar inte heller! ^^

Postat av: Linnea

Samma här..bankkort är svåra :/

2007-01-13 @ 13:38:46
URL: http://artbox.blogg.se/
Postat av: Sophie

bra att jag inte är ensam!

2007-01-15 @ 20:50:02
URL: http://sophink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback