Take me back

Är hemma igen och jag längtar redan tilbaka till Thailand. Känns inte bra att vara hemma nu, vet inte varför..bara en känsla. Ska kanske åka med farmor till Göteborg nästa vecka, hoppas på det. Hon fyllde för övrigt år igår, GRATTIS!

Jag har bara tagit det lugnt under semestern. Bott hos min moster och på hotell. Hotellet i Cha-am var jättebra men det i Chantaburi var oäää. Det låg in the middle of nowhere och det kröp tusen myror i sängarna =S Inte trevligt.
Sedan har jag Linkin Park's låten "What I've Done" på hjärnan. Den spelades sönder därborta pga av den nya tranformers filmen. Har sett den, inge bra.





Besviken. Trött.

Kommentarer
Postat av: Sheena

nu känns det som om det är uppdateringsdags, flicka lilla ;) (hah om du ens är hemma :S)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback