Geisha - choklad eller glass?

Halluu alla bloggläsare!
Jag har varit väldigt onyttig idag. Små ätit i princip hela dagen. Men det är så underbart gott...med GLASS :D.
För det första har jag ätit två skålar med vaniljglass med choklad- och banansås. Mums! 

Sedan sprang Jesper ner till Preem och köpte återigen glass till alla i familjen. Jag bad honom att köpa Magnum Colombia men den fanns tydligen inte, så jag fick Geisha glass istället! Jag hade aldrig hört talas om den tidigare, hit eller shit? Jag får nog säga något därimellan. Fick för höga förväntningar antar jag. Chokladen är ju bara sååå god. Kärlek till den. Trodde glassen skulle smaka detsamma, men den var en aning tråkig. Fast man fick en överaskning i mitten.MMM!
Nej choklad är godare.


Kommentarer
Postat av: Karin

men mums;)

på HM i vintras:)

Postat av: Johanni

GEISHA FOR LIFE! kan vi int eköpa det till tjejmiddan vi ska ha? :P

2007-05-09 @ 18:31:40
URL: http://imeandmyself.blogg.se
Postat av: sheena

mmmmmm
yes, det införskaffar vi tycker sheena! :D

2007-05-10 @ 14:33:19
URL: http://youonlyliveonce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback