Spiderman 3 premiär!

Har precis kommit hem från Vällingby efter att ha sett Spiderman 3. Den var väldigt bra, har inte varit så stort fan av de första två filmerna men denna hade en skön blandning av allting. Jag ger den nästan toppbetyg ^^. Topher Grace är så sööööt.



Sedan kommer ju Pirates - Vid världens ände. Jag klan knappt vänta :D Ska såklart gå på premiären. Vilka följer med mig? Onsdag den 23 Maj.

Efter skolan var jag tvungen att bege mig till stan för att lämna tbx Jespers Cheapis skor. Som sällskap så följde Maria med. Hon var så illa tvungen eftersom alla tåg mot Bålsta var inställda, skett någon olycka.
Men det jag vill komma fram till är att jag druckit min första Cafe Cooler! Den var supergod.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh jag vill också se den! Var den verkligen lika bra som alla säger? :)

Postat av: Johanni

men bra sophie! du ja o sheena kan ju gå tillsammans då! den är ju 23.59 den 22 maj :P haha, så när man komme rut därifrån är det den 23. :):):)

2007-05-06 @ 13:57:31
URL: http://imeandmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback