1 år sedan bloggstart!

Hallå där!
Idag är det precis ett år sedan jag startade denna blogg. Detta kommer jag ihåg för att det är kanelbullens dag :D
Kommer ihåg dagen mkt väl. Jag och Frida var och hälsade på Sheena i Skärholmen där hon går i IB skola.
Jag och Frida fick sitta med på eng-lektionen och göra övningar. Sheenas lärare påpekade att vi inte hade någon alls koll på prepositioner. Haha, jo tack..jag vet det. :)

Idag skulle jag med klass åka o labba ngnstans vid Roslagen. Vi ska träffas på spånga station vilket menas att jag går upp klockan 5.00. Jag tar bussen som går 6.00. När jag åkt i en kvart ringer Victoria (tjej i klassen) till mig och säger att det är inställt. Jag hoppar ur bussen vid nästa stopp och kollar när bussen hem går. Om 40 min! Så jag får gå hela vägen hem tidigt på morgonen, gå!
Slängde mig direkt på soffan och sov i 2 thärliga timmar!

Jag har ätit kanelbulle idag, har ni? ^^



Kommentarer
Postat av: Johanni

varför blev det inställt? stackare som gick upp så tidigt o allt!
åå, kanelbulle, har jag faktiskt inte ätit, men jag har bakat muffins, d kanske räknas? :P
o du, på lördag, johanna försöker tvinga me dmig på festen ändå, så om du fortfarande kan får vi se hur vi gör :)

Postat av: Christina

Hah, palla att kanelbullens dag inte alls var i tisdags utan faktiskt är idag, Såfay ^^.
(http://sv.wikipedia.org/wiki/Kanelbullens_dag)

2007-10-04 @ 08:26:34
URL: http://youonlyliveonce.blogg.se
Postat av: Emma

Åren går!! Min blogg fyller 6 månader idag! Skapade den på påskafton som också var pappas födelsedag! /Emma

2007-10-07 @ 17:59:33
URL: http://systrarofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback