Dyngsuur

Jag har precis varit ute och gett kaninerna sina pellets. Och det ösregnade. Ös-ös-ös-ös-regnade, och jag är blöt-blöt-blöt-x100. Det är inte särskilt niice på kvällen när man bara vill vira runt sig en filt och inte sätta en fot utomhus i detta höstväder. Ja, det är väl det man får kalla det? Hela veckan har regnet ösat ner och jag har börjat se gula/bruna löv på marken. Hösten är snart här. Och med det så börjar skolan. Den 18. Ser fram emot det, väldigt mycket...Matte E och Fysik B säger jag bara!

Denna söndag spenderades med familjen i Mariefred. Det var trevligt, förutom när pappa och jag kivades..men man är van nu efter alla dessa år. Hahah, jag, mamma och Jesper fiskade också..det var bara mörtar som nappade på våra maskar. Såg några ungdomar som fiskade med Cheeze Balls, kanske är ett bättre alternativ?

Bittert inlägg, jag är trött. Godnatt.


Superbra låt med The Kooks <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback