Heaven and Hell are satisfied

Haha jag förstår inte varför jag har börjat blogga igen. Det är ju inte så att någon läser detta, don't blame you. jag har inget intressant att säga. Jag sitter i mitt rum svettandes med en fleecetröja på mig. För en stund sedan så frös jag som bara den. Lite konstigt.
Jag vaknade klockan 11 idag och slängde i mig en muffins och åkte med Familjen till husvisningar i Norrtälje. Hur mycket jag än önskar att lämna kära Hässelby så kollade vi bara på sommarhus. Någon investeringsgrej tycker mamma och pappa. Det jag inte förstår är varför vi då var tvungna att sälja vårt gamla landställe i Göteborg tidigare i år. Kunde vi inte behålla det istället? Och jag tror i ärlighetens namn inte att vi skulle ha tid med ett sommarhus och allt som tillkommer, mamma och pappa har stressigt nog. Jesper och jag orkade bara gå på en visning sedan stannade vi i bilen medan M&P gick på två andra. De verkar vilja det här.
När jag kom hem igen runt 6-tiden slank en till muffins ner och jag satte mig framför tvn och såg filmen "Dreamgirls". Den var rätt så bra.

Hahah sitter och lyssnar på denna låt på repeat. Varför?? Annan version dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback