Prospect's march

Så innerligt irriterad på en människa. Shysst och så men på senare tiden har det blivit för mycket. Att kräva så mycket från mig och att jag inte ens får ett simpelt "tack" tillbaka, hur fungerar det? Bäst att jag håller mig borta från X ett tag, men det blir svårt.
Annan sak som irriterar mig är min svenska lärare. I början av höstterminen hade vi betygssnack och hon poänterade väldigt tydligt att jag var en VG-elev och inte kunde förbättra mig till ett MVG. Vi hade betygssnack igår igen och då har jag tydligen möjlighet att få MVG om jag gör en extra uppgift innan jul. Jag har varit inställd på ett VG hela terminen och inte ansträngt mig så mycket och om jag vetat det jag gör idag skulle jag såklart kämpa mer och så skulle jag få the darn MVG på direkten. Lärare..
Gamla mönster tillbaka. Känns positivt just nu, men får se om en tid. Det gäller ju bara en månad. I januari blir det full gång igen, 3 ggr i veckan, minst! Allt detta för ingenting.

Coldplay's nya LP måste inhandlas snarast! Låten gör mig glad men samtidigt så ledsen.



Kommentarer
Postat av: Antonia

Coldplay är bääst! <3:D

Postat av: Christina

vänta, jag fattar inte. har du en grammofonspelare? haha, eller betyder LP nåt annat nu för tiden?

haha dum jag känner mig.

hallåååå. VAAAAAKNA, SOPHIE!! jag smsade dig för typ en timme sen och du har inte gått upp än!!! både linnea och johanna är uppe! dååålig stil thaiflikkan. dååålig STIL!

haha okej, det räcker nu.

2008-12-06 @ 10:30:47
URL: http://youonlyliveonce.blogg.se/
Postat av: Antonia

Sv: Neeh tyvärr:/ Det var tänkt så men fick öroninflammation så kunde inte gå :/



Var du där eller?

2008-12-06 @ 20:43:56
URL: http://justliveyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback