Detta hände sedan

Christina, det var detta som hände sedan: rulltårtan som jag bakade gick totalt åt skogen så det fick bli en chokladkaka med glass. inte världens godaste men helt ok ändå.
I söndags gjorde jag ett nytt försök med brownie-rulltårtan och jag succeded! iaf med att mixa alla ingridienser rätt. Själva skönhetsgraden på rulltårtan var sisådär men huvudsaken är att den var god. Jag lyckades med något bra! äntligen ^^

Fick tillbaka mitt psykologiprov idag, fick bara ett enda fel! tjiho tjohej jippi. varför känner man sig aldrig stolt över sig själv när man presterat bra på ett prov eller är det bara jag? Jag pluggar som en galning för att få någorlunda bra betyg men varför blir jag inte glad?? alla dessa förväntningar.

nu ska jag återgå att slipa på mitt föredrag som närmar sig med stora (och nervösa) steg. och kanske plånka på gitarren för en gångs skull,

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback