Fancy jacket

Var i stan med mamma idag och köpte en svart skinnjacka från JC. Väldigt snygg, är inte riktigt säker på om jag ska behålla den eller inte så bild kommer sedan :D Mamma köpte även en sjal till mig, me likey! Och på plattan idag hade de en massa små stånd, bland annat ett med söta koppar från England. och gubbarna som stod och sålde var britter och jag dog lite, vad söta dem är. Vad lycklig man skulle vara varje dag av att höra dialekten och de gulliga orden.

Nu ska jag göra en kopp te, sätta mig i soffan och kolla på "Hål i väggen" samt "Bridget Jooones".


hösten är här.

Kommentarer
Postat av: Christina

JA, PRECIS. vad lycklig man skulle vara då!!!

hahaha.

åh ja du menar den där international market? jag var där i helgen en snabbis när jag hämtade min fuskpäls inne i souk ^^ men åååh jag vill se din skinnpaj! är den tajt? eller är den i lagom storlek så SÖTA CHRISTINOR KAN LÅNA, perhaps? hahha fast då måste den vara ganska mycket för stor om det ska gå. men jaaa ja. vad snäll din mamma är!

ooooooooch

godnatt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback