Next stop London, second time around?

Skippa att gå till skolan idag, känner mig fortfarande lite hängig. Har spenderat min dag med att söka information om mina möjligheter att få plugga i London. Och jag har kommit fram till att det är det jag vill göra. Jag vet att det kostar en hel förmögenhet men än har jag inte tappat hoppet. Det som stör mig väldigt mycket är att mamma och pappa, especially mum, inte ger det en chans. Utan att ens kolla upp eller bry sig om vad jag känner så tycker dem det är ett hopplöst fall. Det visar verkligen hur mycket dem egentligen bryr sig om mig. Att inte ens orka gå in på en hemsida och hjälpa sin dotter att uppnå sin dröm, engagera sig lite i alla fall. Ärch, orkar inte klaga på dem här.




BIlder från språkresan 2006


Kommentarer
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Hallo hallo. Tkr du att jag ska byta bloggnamn? Tacksam för svar (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback