Fears.

Jag drömde en obehaglig dröm inatt. Obehaglig så som i äcklig och gör en illamående. Jag, mamma och Jesper var i Thailand och hade ätit på något gatuchack. Efter mellanmålet blev jag illamående vilket övergick till magont som resulterade i svåra kräkattacker..av blod. Det snurrade för min ögon och allt annat var en illusion. Det enda som existerade var mina drömmar som jag hostade upp med ojämna mellanrum. Exponerad, naken, mina innersta hemligheter och tankar. Mamma blev hysterisk och skövlade tillbaka allt blod i min mun och tvingade mig att svälja det för att städa undan oredan som mina drömmar, tankar och hemligheter orsakat. Jag vaknade upp en vecka senare på sjukhuset, sjukligt smal och jag kunde se i min mors ögon att hon inte gillat det hon sett. Att se sin dotters drömmar var som pest. Allt blev som vanligt igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sophie! Sluta bry dig om vad din mamma tycker!

2009-04-05 @ 22:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback