kolakakor & mjuk pepparkaka

Nytt bak idag! Det blev som rubriken lyder: mjuk pepparkaka och kolakakor och denna gång fick jag allt! kolakakor har jag länge haft problem med att göra då degen smular sönder..men nu använde jag bara en mindre portion mjöl...aha..smart..,nobelpriset till Sophie. Sedan har kära farmor kommit till oss. Alltid lika mysigt att ha henne på besök. Utan farmor=ingen jul. Stackarn ramlade ner för en trappa för en månad sedan, slog i näsan och fick fraktur i foten. Idag kan hon gå. Min farmor är en riktig kämpe <3
Har inte så mycket mer att säga egentligen än

GOD JUL MINA FÅ MEN TROGNA LÄSARE ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Åååh fett sööt! God jul påre!

Postat av: Christina

god jul sophieeeeee! hjärtahjärtahjärta

2008-12-24 @ 12:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback